wilmascrazylife

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Wilma Johansson - 31 januari 2013 14:19

Måndag:Då gjorde jag typ ingenting . Jo juste ! Två kompisar följde med hem . Ebba och Tilde , två riktiga tjejer med bra humor ! vi gick en sväng med Spike , åt , spelade Just Dance och åkte till stallet . För er som inte visste det red jag en shettis innan , och den familjen åkte på semester och dom frågade oss om vi kunde ta hand om dom två hästarna och mocka m.m Så där var vi oxå , sen åt jag kvällsmat och gick och la mig vid halv 9.

Tisdag:Då jobbade mamma så jag gick ut med Spike en LÅNG runda.My dad kommer alltid hem på middagen och går ut med honom , men han var någonstans med jobbet och åt . Så då gick jag en rejäl runda , Bra gjort ju !

Tog även med Alvin från skolan.Sen åt jag och sen åkte vi till dom hästarna den dagen med !
Åt och somnade vid 9.

Onsdag:Mamma jobbade så jag gick ut med Spike då med , åt mellanmål och packade inför ''Sjöaremossen''(man åker skridskor där).Sen kom mamma och Alvin så vi åkte till dom hästarna och mysade lite med dom.Sen var klockan 6 så vi åt på Korv me mos i tvååker.Sen åkte vi till Ramson, för jag skulle rida lektion.Mamma hjälpte mig att mocka och göra hönät medans jag gjorde i ordning Ramsons kramper och mugg.Sen åkte dom och jag ställde in Ramson i boxen 10 min.

Sedan sadlade jag och tränsade , sen började vi lektionen halv 8.Det gick riktigt bra , vi gjorde mycket skänkelvikningar och förvänd galopp ! Han var riktigt fin i formen och jobbade mycket med ryggen.

Torsdag:Idag skulle vi åka till ''äSjöaremossen''.Det skulle ju bli skit väder , så vi ringde expeditionen på skolan och frågade om dom hade ställt in det , men NEJ.Då var klockan ca halv 8 . Men sen när jag kommer till skolan klockan 8 , så had dom ställt in det !
 Fan , blir så irriterad på sånt ! Men iallafall .Vi hade en mysig dag i skolan och fick sluta tjugo i 1.
Nu sitter jag hemma och gör ingenting , men ska nog snart äta , spela Just Dance och åka och handla med my mum !


// Wilma  

Denan bild e nog den finaste jag tatt ! Min hund Spike.

Presentation


Hej och välkomna till min blogg !Jag har haft en blogg innan , men tänkte börja om på nytt nu .Mina intressen är hästar och ridning , men gillar oxå att vara med min familj och mina vänner.Jag är en tjej som älskar godis , shoppning och min foderponny Ram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards