wilmascrazylife

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Wilma Johansson - 11 januari 2013 14:03

Trött som vet inte vad , men skit i det.Idag har jag vart i skolan , började 8 och slutade 12.40 . Hade SO , Elevens Val , SV och Eng.Ganska lungt endå.Var inte jätte god mat i skolan så när jag kom hem åt jag min favvo , MJÖLK MED FLINGOR  Sen lite senare idag ska jag och mamma till stallet.Måste vara där 4 då vi ska skriva på ''Fodervärdsavtal''.

Ska rida Ramson lite efter det , typ barbacka och lite lösgjörande.Han har gått ganska hårt det senaste , så han får göra lite vad han ''vill' typ.Sen åker nog Linnea S med mig hem och sover här , kommer bara att ha en riktig myskväll.

Sen skulle hon kanske tävla på Söndag och i så fall åker jag med henne som hästskötare ;)

Måste gå nu , men hörs!  

Presentation


Hej och välkomna till min blogg !Jag har haft en blogg innan , men tänkte börja om på nytt nu .Mina intressen är hästar och ridning , men gillar oxå att vara med min familj och mina vänner.Jag är en tjej som älskar godis , shoppning och min foderponny Ram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards